-
Numer nadania przesyłki (otrzymali go państwo w mailu potwierdzającym nadanie paczki, znajduje się on również na kwitku nadawczym):
*
-
Numer zamówienia lub dokumentu sprzedażowego:
*
-
Imię i nazwisko:
*
-
Rodzaj nieprawidłowości:
*
-
Opis nieprawidłowości:
*
-
Pozostałe uwagi dotyczące przesyłki:
Czy karton był uszkodzony?
*
Czy możliwa była ingerencja osób trzecich (w przypadku naruszenia opakowania lub zabezpieczającej taśmy firmowej)?
*
Czy został sporządzony protokół szkodowy z przewoźnikiem?
*
Uwagi:
*
-
Adres E-Mail:
*
Podaj prawidłowy adres E-mail
-
Proponowany sposób rozpatrzenia reklamacji:
*
*
-
Załączniki (zdjęcia uszkodzonej paczki/produktów, Formularz odstąpienia od Umowy) (pojedynczy plik nie może być większy niż 5MB, dozwolne pliki to *.gif, *.jpeg, *.pdf, *.tiff):