Pyszna fit szakszuka


Składniki:



  • 3 jajka

  • 300 g pomidorów z puszki

  • ząbek czosnku

  • 5 g oleju kokosowego rafinowanego

  • 40 g awokado

  • przyprawy - sól pieprz, bazylia



Sposób przygotowania:


Pomidory odlewamy z zalewy, siekamy i wrzucamy na rozgrzany olej. Doprawiamy do smaku, dodajemy przeciśnięty przez praskę czosnek i dusimy około 5 minut. Gdy pomidory puszczą trochę soku - wbijamy jajka. Obowiązkowo przykrywamy patelnię pokrywką. Jajka potrzebują około 3-5 minut. Czekamy aż zetnie się białko. Na koniec dodajemy awokado i wszystko solimy. Szakszukę podajemy ze świeżą bazylią.


Jeśli macie więcej czasu i chcecie wzbogacić swoją szakszukę - zacznijcie od przesmażenia posiekanych warzyw - papryka, cukinia, bakłażan, cebula, i dopiero dodajcie pomidory i całą resztę.



Smacznego!


OCEŃ ARTYKUŁ:
5 / 5 5 0
SFD
Było o nas głośno w:

Płatności obsługują

Nasi partnerzy logistyczni