Szukasz odpowiednich
suplementów dla siebie?

Pomożemy Ci!

Masz wątpliwości, których suplementów użyć?
Zastanawiasz się, jaki zestaw będzie dla Ciebie najlepszy?
A może to po prostu Twój pierwszy raz? :)

Pomożemy Ci dobrać suplementację dostosowaną do Twoich potrzeb! Kliknij i pozwól nam się tym zająć!

Biuro Obsługi Klienta FitWomen

Masz pytania? Z przyjemnością pomożemy!
Zamówienia
Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć bezpośrednio na stronie naszego sklepu, w tym celu należy:
- dodać interesujący nas produkt do koszyka, klikając na stronie produktu 'Dodaj do koszyka',
- po dodaniu wszystkich interesujących nas produktów, wracamy do koszyka i klikamy 'Przejdź dalej i wybierz gratis',
- uzupełniamy dane do wysyłki,
- wybieramy sposób dostawy oraz formę płatności,
- potwierdzamy zamówienie klikając 'Złóż zamówienie',
- Gotowe!:)
Czy muszę założyć konto aby móc złożyć zamówienie?
Nie, aby dokonać zamówienia w naszym sklepie, nie trzeba posiadać konta.
Jakie są korzyści z posiadania konta?
Po założeniu konta, mają Państwo możliwość
- swobodnego edytowania danych adresowych,
- możliwość zmiany adresu email,
- dołączenia do Programu Punktowego,
- śledzenia historii zamówień,
- zarządzania subskrypcjami w wygodny sposób,
- możliwość zmiany hasła,
- możliwość usunięcia swojego konta.
Gdzie należy podać kod promocyjny?
Aby użyć kodu promocyjnego, należy kliknąć w koszyku 'Posiadam kod rabatowy', w pierwszym lub ostatnim kroku zamówienia.
Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno?
Ponieważ zamówienia realizowane są natychmiast po złożeniu, niestety nie jest możliwe połączenie kilku zamówień w jedno. Dziękujemy za zrozumienie.
Zobacz więcej
Realizacja
Czy otrzymam informację o nadaniu przesyłki?
Tak, jak tylko przesyłka zostanie nadana, otrzymają Państwo na mail`a numer nadania, za pomocą którego, będą mogli Państwo śledzić drogę przesyłki, dodatkowo numer ten będzie przypisany do zamówienia na Państwa koncie w sklepie.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Podczas składania zamówienia, w kroku trzecim, widnieje informacja o przewidywanym czasie realizacji zamówienia w zależności od rodzaju płatności oraz wyboru formy dostawy. Ta sama informacja widnieje także na karcie produktu.
Kiedy otrzymam towar?
W dni robocze, dla zamówień krajowych, kurierzy DHL i GLS doręczają przesyłki najczęściej w ciągu 24h-48h od momentu przekazania. Kurier "InPost" bądź "Paczka w Ruchu", doręczają przesyłki najczęściej w ciągu 48h. Dla zamówień zagranicznych natomiast, czas dostawy wynosi szacunkowo od 2-5 dni, czas ten jednak może się wydłużyć w zależności od kraju przeznaczenia. Podane terminy są szacunkowe i mogą one ulec zmianie.
Jakie są rodzaje oraz koszty wysyłki?
Wszystkie dostępne formy wysyłki oraz szczegółowy cennik znajdą Państwo tutaj. Koszt wysyłki widoczny jest również w trakcie składania zamówienia, w kroku trzecim oraz w podsumowaniu zamówienia.
Czy wysyłacie paczki za granicę?
Tak, wszystkie kraje, do których wysyłamy zamówienia, znajdą Państwo tutaj. Koszt wysyłki zostanie również naliczony automatycznie po wybraniu kraju w trakcie składania zamówienia.
Zobacz więcej
Dostawa
Co jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?
W sytuacji kiedy kurier nie zastanie Państwa w domu, pozostawi Państwu awizo z terminem kolejnej próby doręczenia, bądź będzie kontaktował się z Państwem telefonicznie, celem ustalenia dogodnego terminu.
W przesyłce znajdował się uszkodzony produkt, co zrobić?
Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki okazało się, że towar jest uszkodzony prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Przesyłka jest zniszczona z zewnątrz, co zrobić?
Jeżeli przy odbiorze przesyłki zaobserwują Państwo, że jest ona zniszczona, przemoczona, dziurawa bądź oklejona innymi taśmami pakowymi niż firmowe taśmy naszego sklepu, prosimy nie odbierać przesyłki i pilnie skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, abyśmy mogli bezzwłocznie nadać nowe zamówienie.
Uszkodzona przesyłka InPost, co zrobić?
Jeśli jest to uszkodzenie zewnętrzne, prosimy nie odbierać paczki jednocześnie zaznaczając na monitorze w paczkomacie, że paczka jest uszkodzona. Jeżeli po odebraniu i rozpakowaniu paczki okazało się, że uszkodzony jest towar wewnątrz, należy udać się do najbliższej siedziby Inpostu w celu sporządzenia protokołu szkody, następnie należy wypełnić Formularz reklamacyjny, który znajdą Państwo tutaj.
W przesyłce znajdował się niewłaściwy towar, co zrobić?
Jeżeli w przesyłce znajduje się towar, którego Państwo nie zamawiali, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zobacz więcej
Płatności
Jak mogę opłacić zamówienie?
W trakcie składania zamówienia, będą mieli Państwo możliwość wyboru dogodnej Państwu formy płatności. Dostępne w tej chwili opcje to: płatność przy odbiorze, płatność z przedpłatą na konto, PayU (przelew natychmiastowy, PayPal (płatność systemem PayPal).
Jak sprawdzić status płatności?
Status płatności sprawdzisz na karcie zamówienia, w zakładce Historia zamówień, na swoim koncie.
Płatność nie powiodła się, co zrobić?
Jeśli płatność nie powiodła się, zamówienie będzie oczekiwało na wpłatę przez kolejne 7 dni, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeśli chcą Państwo ponowić płatność, należy zalogować się do swojego konta, przejść do karty 'Historia zamówień', a następnie do 'Szczegóły zamówienia'.
Otrzymałem powiadomienie o braku płatności, a zapłaciłem za zamówienie?
Jeżeli po opłaceniu zamówienia, otrzymają Państwo wiadomość o braku jej zarejestrowania po naszej stronie, prosimy o sprawdzenie poprawności danych podanych przez Państwa podczas dokonywania transakcji. Prosimy również upewnić się, że transakcja przebiegła prawidłowo i została zakończona. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą skutku, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, abyśmy mogli sprawdzić przyczynę problemu.
Zobacz więcej
Reklamacje, wymiany i zwroty
Jak złożyć reklamację?
W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w możliwie najkrótszym czasie od otrzymania zgłoszenia.
Czy mam aż 30 dni na zwrot towaru?
Tak! Jako nasz Klient, masz prawo do zwrotu nienaruszonego towaru, aż do 30 dni od momentu jego otrzymania.
Kiedy otrzymam odpowiedź do reklamacji ?
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni.
Jak zwrócić całość/część zamówienia? (dotyczy towarów nienaruszonych)
W celu zwrócenia całego zamówienia lub jego części prosimy o uzupełnienie elektronicznego Formularza odstąpienia od umowy. Skontaktujemy się z Państwem w możliwie najkrótszym czasie po jego otrzymaniu, celem ustalenia szczegółów. Ważne: Bardzo prosimy aby włożyć do paczki paragon lub informację z numerem zamówienia, dziękujemy.
Jak wymienić towar?
W celu wymiany towaru prosimy o uzupełnienie elektronicznego Formularza odstąpienia od umowy, wymieniając w nim wszystkie zwracane produkty, natomiast w polu “Uwagi” prosimy podać produkty, które chcą Państwo otrzymać w zamian (np. smak lub rozmiaru odzieży). Skontaktujemy się z Państwem w możliwie najkrótszym czasie po jego otrzymaniu, celem ustalenia szczegółów. Ważne: Bardzo prosimy aby włożyć do paczki paragon lub informację z numerem zamówienia, dziękujemy.
Zobacz więcej
Program punktowy
Jak to działa?
Za każde wydane 10zł otrzymujesz 1 punkt, na przykład składasz zamówienie za 125zł, to otrzymujesz od nas 12pkt. Jeżeli następnym razem złożysz zamówienie tylko za 5zł, to w rzeczywistości punkty zostaną obliczone za 10zł (5zł z zamówienia i 5 zł z poprzedniego zamówienia) i otrzymujesz kolejny 1pkt.
Gdzie sprawdzę stan punktów?
Ilość zgromadzonych punktów, sprawdzą Państwo po zalogowaniu się do swojego konta, w zakładce ‘Historia punktów’.
Jak mogę wykorzystać zgromadzone punkty?
Punkty możesz w każdej chwili wykorzystać na zakup kupony rabatowego lub wybranych produktów w naszym Sklepie, a wszystko to znajdą Państwo tutaj.
Kto może przystąpić do Programu Punktowego w FitWomen?
Do programu punktowego może przystąpić każdy klient posiadający swoje konto w naszym Sklepie.
Dlaczego nie naliczono mi punktów?
Punkty pojawiają się na Państwa koncie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Jeśli po upłynięciu tego czasu punkty nie zostaną naliczone, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, podając w treści wiadomości, numer zamówienia, którego dotyczy problem.
Zobacz więcej

Jeśli nadal nie znasz odpowiedzi, napisz do nas!

Imię
 
Nazwisko
 
E-mail
   
Numer telefonu
Numer zamówienia
Powód kontaktu
 
Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00. 77 544 60 13

Otwórz z nami swój sklep SFD!

Szukasz pomysłu na biznes? Potrzebujesz doświadczonego Partnera biznesowego?
Otwórz z nami Sklep SFD i dołącz do grona szczęśliwych franczyzobiorców!
Możesz liczyć na nasze wsparcie i ekspertyzę sprzedażową.

Zapraszamy do kontaktu! Dowiedz się więcej
Było o nas głośno w:

Płatności obsługują

Nasi partnerzy logistyczni