Najczęściej zadawane pytania
Jak mogę złożyć zamówienie?
- zamówienie można złożyć na stronie naszego sklepu jako zarejestrowany lub niezarejestrowany Klient;
- telefonicznie pod numer infolinii 77 544 60 13;
- pisząc na adres: [email protected];
- za pomocą LiveChat, klikając chmurkę, w prawym dolnym rogu ekranu.
Jakie są rodzaje oraz koszty wysyłki?
Wszystkie dostępne formy wysyłki oraz szczegółowy cennik znajdą Państwo
tutaj.
Koszt wysyłki widoczny jest również w trakcie składania zamówienia, w kroku trzecim.
Jak mogę dokonać płatności?
Płatności można dokonać przelewem tradycyjnym wpłacając pieniądze bezpośrednio na
nasze konto lub za pomocą serwisów Payu, Transferuj.pl lub PayPal.
Dane do przelewu znajdą Państwo
tutaj.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Podczas składania zamówienia, w kroku trzecim, widnieje informacja o przewidywanym
czasie realizacji zamówienia w zależności od rodzaju płatności oraz wyboru kuriera. Ta
sama informacja widnieje także na karcie produktu.
Kiedy otrzymam towar?
W dni robocze, dla zamówień krajowych, kurierzy DHL i GLS dostarczają przesyłki w ciagu
24-48h od momentu przekazania. Kurier "InPost" bądź "Paczka w Ruchu", w ciągu 2 dni.
Czy wysyłacie paczki za granicę?
Na chwilę obecną niestety nie, ale planujemy wprowadzić wysyłkę za granicę. Prosimy o chwilę cierpliwości
Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar w siedzibie FITWOMEN?
Niestety nie ma takiej możliwości, sprzedaż odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową.
Czy mogę złożyć zamówienie jako niezarejestrowany Klient?
Tak, zamówienia można dokonać zarówno jako niezarejestrowany jak i zarejestrowany Klient.
Czy będę informowany o kolejnych etapach realizacji zamówienia?
Tak, informujemy Państwa mailowo, o każdej zmianie statusu zamówienia.
Otrzymałem numer nadania przesyłki, ale jest nieaktywny, dlaczego?
Numer nadania paczki wysyłany jest do Państwa niezwłocznie po jej przekazaniu firmie
kurierskiej. Może się zdarzyć, że status na stronie kuriera zaktualizuje się po kilku
godzinach, zatem zalecamy sprawdzić go ponownie kilka godzin po jego otrzymaniu.
W razie gdyby status nie zaktualizował się po 24h, prosimy o kontakt z działem reklamacji,
dzwoniąc na infolinię
77 544 60 13.
Czy możliwe jest zamówienie kuriera na wyznaczoną godzinę?
W standardowej usłudze kurierskiej nie ma możliwości wyznaczenia konkretnej godziny
doręczenia przesyłki. Kurierzy najczęściej doręczają paczki w godzinach 8-17. Można
natomiast skorzystać z dodatkowo płatnej opcji doręczenia paczki w określonym terminie, w
tym celu prosimy o kontakt telefoniczny, dzwoniąc pod numer
77 544 60 13.
Czy mogę zaktualizować zlożone już zamówienie?
Tak, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane. W tym celu prosimy o pilny kontakt
telefoniczny z obsługą sklepu, dzwoniąc na infolinię
77 544 60 13. Proszę
przygotować numer zamówienia.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, w takiej sytuacji prosimy o pilny kontakt telefoniczny dzwoniąc na numer
77 544 60 13.
Złożyłem dwa zamówienia, czy mogę je połączyć?
Niestety nie jest to możliwe. W sytuacji kiedy wystąpi podobna sytuacja, prosimy o kontakt z
obsługą Klienta, dzwoniąc na infolinię
77 544 60 13, w celu anulowania
zamówień i zlożenia nowej dyspozycji.
Chcę dodać/usunąć produkt z zamówienia - co robić?
W celu dodania/usunięcia produktu ze zlożonego zamówienia należy jak najszybciej skontaktować się z nami:
[email protected] lub telefonicznie:
77 544 60 13. Aby
dokonać zmiany należy podać numer zamówienia.