Fit panna cotta



Składniki:



Sposób przygotowania:


Galaretkę rozpuszczamy w 200 ml gorącej wody. Gdy ostygnie, wlewamy do kieliszków/szklanek/słoików. Jeśli chcecie by Wasza panna cotta wyglądała efektownie - ustawcie naczynia pod kątem. Gdy galaretka stężeje, gotujemy kaszę. Mleko z wodą zagotowujemy, dodajemy kaszę i cały czas mieszając, gotujemy jeszcze kilka minut.


Pozwalamy kaszy chwilę przestygnąć, dodajemy słodzik i odżywkę białkową. Wszystko miksujemy na wysokich obrotach do uzyskania gładkiej masy i jeszcze ciepłe przekładamy do kieliszków. Wstawiamy do lodówki na 2 h. Można udekorować świeżymi owocami lub czekoladą. Gotowe!


Z podanych składników otrzymacie dwie porcje. Każda to 196 kcal.


Białko 16 g, Tłuszcze 3,3 g, Węglowodany 25,2 g.


Kaloryczność podana bez dekoracji.


Smacznego! :)


OCEŃ ARTYKUŁ:
0 / 5 5 0
SFD
Było o nas głośno w:

Płatności obsługują

Nasi partnerzy logistyczni